Inloggen
Winkelmandje
Voor 15:00 uur besteld, overmorgen in huis Meer dan 25.000 producten op voorraad Fysieke winkel in Borne (NL) Niet goed, geld terug
Voor 15:00 uur besteld is overmorgen in huis
Megastore in Borne1250m2 feestplezier
25.000+ artikelen op voorraad

Veelgestelde Vragen

Op deze pagina proberen wij u een antwoord te geven op vaak gestelde vragen. Natuurlijk doen wij het uiterste om u zo compleet en correct mogelijk van dienst te zijn. Mocht u toch nog vragen, opmerkingen, en/of klachten hebben, dan hopen wij dat u deze mailt naar [email protected].

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Mits op voorraad, worden artikelen die op werkdagen voor 15:00 uur besteld en betaald (behalve Riverty) zijn, de volgende dag afgeleverd binnen Nederland. Wij blijven echter altijd afhankelijk van onze vervoerders en zijn niet verantwoordelijk voor bestellingen die te laat worden afgeleverd.

Kan ik hier veilig betalen?

Alle door ons geaccepteerde online betaalmethodes worden via een beveiligde en versleutelde SSL Extended Validation verbinding aan u aangeboden. Dit betekent dat het niet mogelijk is dat derden de gegevens tijdens de transactie kunnen onderscheppen. Als u een beveiligde verbinding heeft kunt u dit zien aan de adresbalk die groen is gekleurd en er staat een hangslotje bij.

Defect/verkeerd product ontvangen?

Indien u onverhoopt een defect/verkeerd product heeft ontvangen, is het belangrijk dat u dit z.s.m. aan ons doorgeeft. Dat kan per mail ([email protected]) of telefonisch (074-2669138). Graag onze instructies vervolgens even afwachten en het artikel nog niet retourneren.

Hoe kan ik artikelen terugsturen?

Alle bestellingen die door ons worden verzonden, worden zeer zorgvuldig gecontroleerd. Mocht het desondanks gebeuren dat u niet tevreden bent over de ontvangen goederen, dan kunt u deze binnen twee weken retourneren. Ga voor meer informatie en het aanmaken van een retourzending naar onze pagina over retouren.

Ruilen van artikelen

Wil je een artikel ruilen voor bijvoorbeeld een andere maat of een ander artikel? Dat kan door de ongewenste artikelen op de hierboven beschreven manier te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen op onze website.

Liever iets terugbrengen?

Dat kan! Volg alle stappen zoals ze op de pakbon staan en meld je retour hier aan. Nadat je retour aangemeld is kun je het pakket weer afleveren in de Megastore in Borne. Hier ontvang je een bewijs van afgave.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen binnen Nederland altijd €5,99. De verzendkosten bedragen voor België zijn €6,99 en Duitsland €8,99. Bestellingen binnen Nederland boven €70,00 worden geleverd zonder verzendkosten. Leveringen naar België en Duitsland worden vanaf €100,00 kosteloos verzonden.

Hoe weet ik wanneer iets op voorraad is?

95% van alle artikelen is in grote hoeveelheden voorradig. Het kan natuurlijk voorkomen dat een artikel niet voorradig is. Dan zullen we proberen het zo snel mogelijk te bestellen en alsnog te leveren. Dit lukt normaal gesproken binnen enkele dagen. Wilt u met zekerheid weten of een artikel voorradig is, neem dan contact met ons magazijn tel: (0031) 074-2669138. Wij hebben direct inzage in alle beschikbare voorraden en kunnen u snel informeren.

Wat houdt "Voorraadinformatie per filiaal" in?

De voorraad indicatietool geeft eenvoudig aan of een product beschikbaar is op drie verschillende plaatsen: Magazijn Megastore, Webshop en Megastore Borne. Als een product op een bepaalde locatie op voorraad is, wordt er een vinkje weergegeven. Als het niet op voorraad is, zie je een kruisje. Dit helpt je snel te zien waar het product beschikbaar is en waar niet, zodat je gemakkelijk kunt beslissen waar je het wilt kopen. De Megastore Borne heeft een eigen magazijn, het Magazijn Megastore. Dit magazijn zit in hetzelfde pand als de Megstore Borne.

Waarom kan ik mijn spullen niet gewoon ophalen bij jullie externe magazijn?

Helaas is dat op dit moment niet mogelijk. We snappen dat het handig zou zijn om je bestellingen gewoon zelf te komen oppikken, maar al onze pakketjes maken een speciale reis maken vanuit ons eigen distributiecentrum. Het is een soort logistieke dans die ervoor zorgt dat alles soepel verloopt voor jullie allemaal. Dus, onze tip: lekker online bestellen en gebruik maken van onze snelle bezorgservice. Zo komen je spullen razendsnel en rechtstreeks bij je thuis aan. Als je nog meer vragen hebt, mag je altijd even kletsen met onze klantenservice.

Ik krijg iets niet in het winkelmandje, wat nu?

Als u een artikel niet kunt toevoegen aan het winkelmandje, kan het zijn dat het momenteel niet voorradig is. Helaas zitten er echter ook af en toe nog kleine foutjes op de website, en kan het zijn dat het winkelmandje onterecht uitstaat. Wilt u het zeker weten dan kunt u bellen met 074-2669138.

Bij overige vragen, waar kan ik dan naartoe bellen?

U kunt dan bellen naar het magazijn, het telefoonnummer is 074-2669138 of mailen naar [email protected].

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen